Sider

onsdag 19. juni 2013

Nå skjer det noe.......!!!

Eller ikke....
Enda litt over 2 uker til termin, MEN nå begynner jeg og bli passelig utålmodig. Og sist men ikke minst lei av og gå gravid. Greit det er koselig og gå gravid og alt det der, men kjenner det skal bli godt og få kroppen sin tilbake til egen eige igjen.
Lyst og hilse på lille gutt nå, selv om det er veldig deilig og sove på natta så gleder jeg meg til og hilse på han.
Og tror det er flere her i huset som gleder seg til og hilse på han!
 
Kjenner jeg gruer meg pittelitt til fødselen nå, den nærmer seg for hver dag som går. Vet det gjør skamvondt, men vet og at det kommer en helt fantastisk premie ut av de smertene. Så det er verdt hver en vond rie som kommer!! Så vær så snill og send meg bøttevis med fødestøv nå, så ting kommer i gang her :)
 
Skal få tatt magebilde i morgen, og få lagt ut. Så kan dere få se magebilde, lenge siden jeg har vist magebilde nå. Så tror magen har blitt litt større siden sist bilde :p
 
Vært og kjøpt 2 par sokker, en bukse og en sutteklut med bamse på til lillebror (bilde kan komme i morgen om noen vil se). Det henger nå på tørk på tørkestativet. Det må jo være ferdig vasket til han kommer til verden. En vet jo aldri om han bestemmer seg for at han skal komme i natt. Det vet man aldri, han kommer når han kommer og når han er klar for og komme ut for og hilse på oss :)
Men håper ikke det er for alt for lenge til.
 
Lillemor fikk seg en ny kjole og solhatt. Alt i alt betalte jeg 28 kroner for alt. Leverte inn en kjole som lillemor hadde fått (kjøpt i går og hull i den), og hadde et gavekort på 200 kr, så da kom alt på 28 kr totalt etter kjolen og gavekortet var slått inn. Så sa ikke nei takk til det kjøpet!!
 
I ettermiddag har vi vært på sommer avslutning på skolen med eldstemann her i huset. Koseligt, men det regnet jo selvfølgelig. Ikke mye, men nok. Slår aldri feil at det regner når det er tilstelninger på skolen der!
Men alt i alt koseligt, flinke barn, flink mann som grilla, og jeg kosa meg med grillmat *nam nam*
 
 
 
Hva har du gjort i dag?
Vil du se hva jeg kjøpte til lillebror i dag?
Når tror du jeg føder? (termin 6 juli)
 
Kan du sende meg bøttevis med fødestøv???? :)
 
Ha en fin kveld alle sammen.
 
 
 
 
 
 
 
io

2 kommentarer:

  1. Skal du ha m,ed deg typen på fødselen? Og tenker du fortsatt å føde på ABC? *nysgjerrig*

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart skal gubben ve med. Det sier seg egentlig selv.

      Jepp blir nok ABC....

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)