Sider

fredag 28. juni 2013

Magebilde 39 + 1.

Lenge siden jeg hadde magebilde her nå, så er vel på tide og vise kor "liten" magen min er...
Er i dag kommet til uke 39 + 1.
Så er 8 dager til termin, kan ikke lille gutten min bare komme ut nå da?
 
 
Nå syns jeg det er på tide og komme ut snart.
Storesøster kom i uke 39 + 3, så får nå se da om han er litt raskere eller kanskje samme dag eller kanskje enda tregere enn hu.
MEN....
Nå pleier gutter og være litt trege, så regner med og måtte vente litt lenger på og få se han.
*den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det noe så heter*
 
Har ikke verdens største mage, men mer enn stor nok!!
Den skal bæres på også!
 
Hva syns du om magen min?
Stor?
Liten?
Nett passlig?
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Lykke til
    DU kan ikke legge ut ett innlegg med før/etterbilder i forhold til din slankeopperasjon? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Det skal ligge bilde under "vektnedgang" tror jeg det ligger :)

      Slett
  2. Leo kom ut 39+2 :) Ikke alle gutter er så treige ;) Masse lykke til Hege ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ikke alle... Men de fleste. Hehe :)
      Tusen takk for det :)
      Uansett ikke lenge igjen og vente på og få hilse på god gutten no <3

      Slett
  3. Gleder meg til oppdatering her, nå MÅ jo lille ha kommet ut!? :D
    Håper alt er fint <3

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)