Sider

fredag 14. juni 2013

JIPPI endelig kan jeg skrike det ut......

JEG HAR OMSIDER GÅTT UT I MAMMA PERMISJON, OG SKAL IKKE JOBBE FØR TIL NESTE ÅR..... :)
 
Og mor er fornøyd med det, gleder meg til lillegutt velger og komme ut til oss nå.
Er jo ikke mer enn 3 uker til termin, så i prinsippe kan det vel skje når som helst snart! Og håper vi ikke må vente alt for lenge...
For nå begynner jeg og bli lei av og gå gravid, selv om det er super koseligt og gå gravid.
Men det er jo tungt, det og gå opp trappen er et mareritt... Bor i 3 etasje uten heis vel og merke, og må ha en 3-4-5 pauser i løpe av den trappeturen der. Gleder meg til og kunne springe opp trappa igjen uten problemer :)
 
Så nå blir det hjemmekos fremover. Eller neste uke går med på mer oppussing og rydding i heimen til lillebror kommer. Kjøkkenet er nymalt (ferdig i går), så det står litt på hal 12 enda. Er medlem i TTT (ting tar tid).
I dag har jeg fått vasket ned hele badet, og det var hel skjønt når jeg var ferdig med det.. Så til uka kommer det maler igjen og skal male romma. Så når det er unna gjort, er det bare og få 100 % skikk på stua og romma med innredning så kan lille bror få komme når han vil :)
Men vil helst bli ferdig med det først!!
Så skulle jeg helst ha shoppa inn siste rest før han kommer og, så han må nesten vente til feriepenger, lønn og skattepenger er på konto :p Hehe, men det tror jeg han gir en god f*** i :) *hadde jeg og gjort*
 
Etter barnehagen på lille mor var det en snar tur til byen før vi dro hjem en kjapp tur, før det var ut igjen. Sola har vært varm og god i dag, så det har vi kosa oss med :)
 
Nå ligger prinsessa og sover og mor sitter og slapper av før det er natta på hu og, en smule trøtt selv.
Så er vel ikke så alt for lenge før det er natta på mor også!
 
 
-bilde lånt av google-
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, takk det skal jeg virkelig gjøre :)
      Det er godt den endelig er i gang, og ikke nok med det, på toppen av det hele er det sommer :)

      Slett
  2. Nyt permisjonen :) Ha en fin lørdag

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, takk det skal jeg virkelig :)
      Takk i lige måde ha en strålende lørdag :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)