Sider

lørdag 8. juni 2013

Ikke min anbefalning dette her!

Som jeg fortalte om litt tidligere skulle jeg få teste produkter gjennom Buzzador for Veet.
Og jeg kan dessverre ikke si at jeg er videre imponert over produktet.
Har kun testet det ene pga jeg ikke vil teste ut for øyenbryna! Så den tenkte jeg og dele ut til noen av dere lesere som kanskje vil bruke den (ubrukt)!

 
Den jeg tenkte og dele ut til en av dere er den lille der. Koster rundt en 170 kr på Vita såg jeg her en dag.
 
I dag skulle jeg teste ut denne:
 
Og den falt IKKE i smak hos meg. Varmet den opp så lenge den skulle og gjorde akkurat som det sto på bruksanvisningen, og den fjernet jo ikke et eneste hårstrå jo! Så denne var skuffende etter min mening. Hadde forventet mer av den. (pris 399 kr)
Den er testet, men om noen vil prøve den. Så skal du gledelig få den og se om du får det til bedre enn meg!

Produktdetaljer VEET Easy Wax Starter Kit

En revolusjon inne hjemme-hårfjerning – endelig i Norge! Selvoppvarmenede vokssystem som sikrer at voksen får den helt korrekte temperaturen. Enkel påføring med roll-on som sikrer korrekt mengde voks og dekkende påføring på første forsøk. Strips følger med i pakken. VEET Easy Wax gjør det enkelt å få til salongresultat hjemme!

 
Den andre (får ikke opp bilde på Google av den) har eg altså ikke testet av den enkle grunn at jeg ikke vil teste ut for øyenbryna! De er fæle nok fra før av, om jeg ikke skal ødelegge de med voks.
 

Den nye Veet Precision voks og pleie er den perfekte kombinasjonen for holdbare resultater og pleie. De brukervennlige tubene er spesielt utviklet for fjerning av ansiktshår, og de gjør det mulig å påføre en nøyaktig mengde voks nøyaktig hvor du ønsker det - på øyenbrynene, overleppen eller haken. Plei huden din etter voksing med Soothing aftercare krem beriket med aloe vera. 

Resultatet er en hud som ikke bare er glatt, men også rolig og fuktet. 

Veet Precision voks og pleie er egnet for alle hudtyper, inkludert sensitiv.

 
..................
 
MEN...
 
Om du vil teste ut noen av de som står over her, kan du skrive en kommentar under her så trekker jeg ut 1 eller 2 stk så får enten den ene eller den andre.
Skriv under her hvilken du evt vil ha!
Den ene er testet ut, men er like fin til og bruke.
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Jeg fikk og så veet pakke fra buzzador, men fikk ikke det du fikk. Var litt skuffa over at jeg ikke fikk den for øyenbryna, for den kunne jeg virkelig tenke meg å prøve ut. Så jeg melder meg gjerne på å kunne bli den heldige av den øyenbryn greia. :-)

    martho92@live.no
    http://marthambthorsen.blogg.no/

    SvarSlett
    Svar
    1. Sett flere så har fått andre ting igjen. Og det er heller noe jeg kunne tenke meg.. Men men, de må vel dele ut forskjellige ting for og få forskjellige meninger på de forskjellige tinga de har :)

      Flott, jo flere så melder seg på jo bedre er det :) Litt mer spenning da om hvem som stikker av med den :)

      Uansett lykke til :)

      Slett
  2. Hei, jeg kunne tenkt meg den varmvoksen. Hilsen Maly

    SvarSlett
  3. Jeg testa ut begge, jeg fikk sår og blåmerke på leggen av easywax og den tok kanskje 3 hårstrå mellom øyebryna på kjærsten... DÅRLIG!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er dårlig, ikke bare jeg som har dårlig erfaring med den da ser eg!!

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)