Sider

søndag 12. mai 2013

Fy faen, kunne tatt livet av den.....

hersens fuglèn om eg hadde fått tak i den i dag!
 
Ble drete i hode av en fugl på vei til bussen på Huk i Oslo i dag!
Syns eg hørte et lite "klask" i hode og tok meg til hode og såg noe som ligna dritt.
Ropte på eldste mann at "kan du komme og se om eg har dritt i håret" :p
Å jo da, den fuglen hadde driti meg i håret....
 
*pang pang om eg hadde fått tak i deg og hatt en pang pang vel og merke*
 
For og si det sånn, det var godt vi var på vei hjem...
Hoppa rett i dusjen så fort eg kom inn døra...
ÆSJ!
 
Hadde det ikke vært for at puppa mine frøys så de verka (råmelk der allerede) hadde vi ikke gått hjem når vi gjorde, og heller hadde jeg ikke gått akkurat der jeg gikk når jeg gikk der...
 
Men men...
 
Det er hver sin gang og denne gangen var det dessverre min, og har heldigvis ikke opplevd det før (tror eg)...
 
Har du noen gang blitt driti i hode av en fugl?

4 kommentarer:

  1. Ikke i huet men på skulderen

    SvarSlett
  2. Hei hei!!! god nyhet! Du vet en av vinnerne av min give away=) send meg en mail med din adresse så sender jeg Du er "lego-vinneren" heehe

    Ha en super kveld!!!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for en koselig melding og få en tirsdagskveld.
      Jeg må si tusen takk :)

      Ha en fin kveld videre du også.

      Klem fra Hege

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)