Sider

mandag 29. april 2013

Siste dagene...

Har ikke prioriter bloggen de siste dagene, som dere sikkert har merket!
 
Som jeg har skreve før kom mamma & pappa på torsdagskvelden, mens jeg var på jobb! Og gjett hvem så ble hentet på jobb da.. Herremann det tror eg er første gang i historien jeg er blitt hentet på jobb der jeg jobber nå, og der har jeg jobbet noen år gitt :p Har alltid gått hjem eller sotte på med folk som har vært på jobb sammen med meg, evt bussen ned til Storo.. Jaja, samme det vel :)
 
Lillemor var så søt når hun voknet fredagsmorgen kl 06.00. Besto og besten er her, besto og besten er her. Tror hun gledet seg til og se de igjen, hun viste godt de ikke var her men i leiligheten. Så sa jeg skulle spørre om de ville ve med i barnehagen og hente henne da :)
Leverte så lille mor i bhg, dro hjem en tur før jeg dro til byen og møtte mamma & pappa (de lå i leiligheten min, mens jeg var hos gubben. Leiligheten min blir litt liten til meg, mamma, pappa & Amanda. Det har vi prøvd før. De gikk greit, MEN var temmelig trangt).
Får jo ikke flytta ut der fra før i slutten av August heller så må jo bare ha den. Hersens husvert!
Om ikke DU er på jakt etter leilighet da som kanskje vil overta min??? *lov og prøve seg, er det ikke?*
Vi gikk å spaserte litt i byen, spiste pizza på Peppes Pizza på Jernbane torget. Og gjett om den var god :) Satt og glodde litt på folk som gikk forbi, og gud kor masse rart man skal se når man sitter og glor når man sitter nede!! Er det ikke det ene så er det det andre!
Gikk å vaset på Oslo City og på Karl Johan ei god stund før vi dro og hentet lille mor i barnehagen!
Dro hjem en tur før jeg, mamma, pappa & Amanda dro til byen igjen og spiste McDonalds. Det er godt ein gong i blandt. Gikk så å vasa ei stund til, da klokka var nermere 18.40 eller noe slikt tok jeg med meg jentungen hjem så hun fikk legge seg. Litt sliten! Mamma og pappa dro i leiligheten igjen og skulle til Holmenkollen og titte litt (kjørte bil). Ville være med, men gubben skulle ut en tur så da fikk jeg holde meg hjemme. Slik er det bare! MEN eg koooooosa meg med pappa sine vårruller som de hadde tatt med til meg. Gud, de er såååå gode! Kunne spist  de HVER dag om eg kunne.
 
Lørdagen skulle mamma & pappa dra til Vestlandet igjen. Så de kom her med nøklene mine og VAFFELHJERNET mitt, som jeg har tenkt ørten 100 ganger at eg må ta med meg ned her, men glemt det hver gang. Og sist men ikke minst dukkevogna til Amanda og ene dukka hennes!
Etter vi hadde vinket hadet til de, kledde vi på oss og jeg tok med meg barn og barnebarn (dukka i vogna) til byen og møtte gubben!
Før vi dro hjem en tur, før vi dro på Storo en tur jeg og lille mor og tittet litt rundt.
Da kvelden kom var mor så sliten at hun sovnet i stolen under barne tv så gubben tok seg av legging og alt (noe han er veldig flink til).
 
I går var jeg, lillemor og gubben en tur på Løkka (marked) og tittet litt. Ikke så mye spennende og finne der igrunnen!
Før vi hentet eldste jenta til gubben hos farmora!
Dro hjem og laga middag, deilig kjøttdeig, makaroni, grønnsaker og saus!
 
Hadde lovet jentungen VAFFEL! Så da måtte vi jo lage det også...
 Mmmmmm, de var veldig gode. Og sist men ikke minst ROSA! Brukte litt konditorfarge i de, etter lillemor sitt ønske... Mmmmm de var sabla gode!
 

 
Såg de gode ut?
De var ihvertfall kjempe gode, og var godt med en vaffel til frukost også i dag :p
 
Hatt en fin helg?


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)