Sider

onsdag 3. april 2013

MARIUS LUE & GENSER.

Vår kjære kjære nattevakt Marit på jobb har slått til igjen.
Hu er kjempe flink med handarbeid, og hu er så søt og snill og strikker for meg.
Eg er jo ikke noe flink til det (kun att og fram).
 
Se under her hva hun har strikka for meg:
 
Marius lue
 
I LOVE IT!
Var for stor til Amanda så den har hu mor inntatt, og den er varm & god. Og flott og se på!
 

 
Ikke se på morra tryne uten sminke eller noe ting.. :p

 
Marius Genser
 
Nydelige genseren Marit har strikka. Jeg er like forelska i Marius nå som tidligere (mønsteret) :)
Kjempe flott mønster, så gleder meg til og putte den på Amanda.
Den var litt for trang i hue, så Marit skulle fikse på den så den passer i hue på henne :)



 
Tusen hjertelig takk Marit :)
 
Hva syns du??
 


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke sant :)
      Er så glad for at Marit vil strikke for meg :)

      Slett
  2. Oh, flinkis! Skulle ønske jeg kunne strikke... eller hadde tålmodighet til å lære meg det, haha :P :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle gjerne sagt det er jeg som har gjort det, men det kan eg ikke skryte på meg. Er nok ei jeg jobber med som har strikka for meg :)
      Og hu er SUPER flink :)

      Holder på med noe til lillebror også, men det får dere ikke vite før det er ferdig :) Jeg syns den er helt nydelig ihvertfall.

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)