Sider

søndag 14. april 2013

Helga er snart over.....

Har i dag ikke gjort noe ting frem til nå, bortsett fra og vaske klær og tatt oppvasken (eller tatt ut og satt inn i vaskemaskina vel og merke).
Kost oss med barne-tv og litt `you tube titting for lille prinsessa mi som er dårlig form.
Nå sitter lille persille og spiller DS, mens mor sitter og cooperen litt forann pcèn.

Litt senere skal vi til byen og møte fetteren min Ole Kristian! Koseligt. Lenge siden sist jeg såg han så gleder meg til en Ole klem (for det skal eg ha)... :p

Slappe av litt nå før vi skal ut i kulda (og det skal være vår??)...
Heldigvis ikke kaldt i den forstand men til og være midten av April syns jeg det er litt kaldt ja, overskya er det og.. Hvor ble det av sola?

Ha en fin søndag videre.

P.S Kommer et innlegg senere om hva jeg klarte og raske med meg fra loppis i går (om du vil se)..

Hva skal du i dag?

-måtte bare slenge med denne her på tampen av uken- 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)