Sider

onsdag 24. april 2013

Dårlig, dårlig og dårligere! Og ikke glem...

De siste dagene har eg vært dårlig, dårlig og litt dårligere til og skrive noe som helst her. Har rett og slett vært litt sløv og ikke giddi og brukt så mye tid her..
Kommer nok sterkere tilbake.
 
I dag har det vært jobb fra 07.30 - 15.15 før det bar opp i kåken for og rydde litt før mamma & pappa kommer på besøk i morgen.
I morgen er det også kontroll på sjukehuset etter Gastric Bypass operasjonen min som jeg hadde for et år tilbake (skriver om det muligens i morgen, om hvordan kontrollen gikk)
Så er det jordmorsamtale etter det igjen.
Så er det jobb etter det igjen...
Så kommer mamma & pappa :) *når jeg er på jobb vel og merke, så de må nok komme og hente nøkler mens jeg er på jobb* Men det ordner vi.
 
Pju, gleder meg allerede til og legge meg i morgen *ler*
 
...
 
Nå er jeg begynt og bli litt lei av og gå gravid, er så stup trøtt HVER dag rundt 12 - 13 tiden. Kunne ha sovet da gitt, er jeg på jobb kunne jeg ha sovnet stående, men kan jo selvfølgelig ikke det :p Er jeg hjemme dubber jeg gjerne av. Er det mulig? Gud det skal bli deiligt og få kroppen min tilbake til og bare være MIN!
MEN sant skal sies, at det er deiligt og gå gravid og.. Sparka fra lillebror er jo kjempe gode og kjenne på!
Eneste det hersens bekkenet eg kunne ha bytte ut, er det noen som melder seg frivillig?
 
....
 
Ikke glem (se bilde):
 
 
Har du begynt og tenke på julegaver?
Eg kjenner nemlig en som er godt i gang allerede, og nei det er ikke meg... :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)