Sider

torsdag 21. mars 2013

Uke 25.... (kun 15 igjen)

Fra 25 uker og 0 dager til 25 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 800 g
CRL: 22 cm
Full lengde: 30 cm
 
 
 
OM BARNET
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes!
Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet.
 
Kjønn:

En liten gutt <3

Navn:

Det forblir hemmelig en stund til, mulig til han er ute :)

Uker på vei:

25 uker

Uker igjen til termin:

15 + 2

Aktivitet innenfra:

Aktiv på morran, litt på dagen og mye på kvelden.

Utålmodig:

Nei, ikke enda heldigvis. Er vel litt i det tidligste laget og bli utålmodig enda?

Babyens leie:

Han har boltreplass enda, så boltrer rundt der inne.

Aktivitet på meg:

Jobber en del, og er en del ute og går.

Søvn:

Den siste uka har eg våkna et par netter av kramper i beina, og det gjør så inni h***** vondt! Må opp å springe rundt på gulvet for at det skal gi seg. Men bortsett fra det sover eg godt.

Kynnere:

Ja, det har eg til tide og utide, MEN livmora trener bare til den store dagen.

Vektøkning:

Lagt på meg ca 1 kg.

Strekkmerker:

Nei :)

Matkick:

Er knekkebrød med ridder ost og paprika. ( det har det vært noen uker nå gitt)

Humør:

Opp å ned gitt.
 
Tungt?

Nei, ikke enda gitt.

 Siste innkjøp:

Vogn teppe strikket av snille og gode Marit (som jeg jobber med)

Neste kontroll:

I dag.

Forventninger til fødsel:

At fødselen starter av seg selv, som sist. Og at jeg får føde i badekaret som eg vil :)

Pakket fødebag?

Nei, det er litt i det tidligste laget enda.... Så venter noen uker til før da blir gjort :)

Utstyr som mangler:

Jo, da det mangler nå en del ja....
 
 
 
 


 


io

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)