Sider

tirsdag 26. mars 2013

Snart litt påskeferie på meg og.... Lovly

Jobber seinvakt i morgen, så skal eg ha noen dager fri. Gud det skal bli deiligt.
Kjenner eg trenger det nå!
Litt sliten i kroppen, men det er lov når man går å bærer på lillebror i magen :)
 
Vært på jobb i dag og etterpå var det opp og hente posten for så og komme seg hjemover og spise mat. Gubben hadde mekka Taco i dag (så eg vel og merke måtte varme opp, men det var nå greit det).
Så var det en tur på Storo senteret en tur. Fant ikke noe spes der (typisk det når lønna er kommet)... :p
For og en tur på Carl Berner, der fant jentungen seg nytt hode til tannbørsten sin (da den hun hadde hadde falt i gulvet og knust litt så det ikke gikk ann og bruke den lenger, så den har stått på badet ikke i bruk i sikkert 1 mnd no. Så nå kjøpte vi inn 3 hoder så har vi ihvertfall) :) Og hu var strålende fornøyd for det var med prinsesser på de :)
 
Jenta mi ELSKER alt som heter prinsesser, kjoler, kle seg ut, pynte seg.
Hu blir dyr i drift med åra med andre ord :)
 
Nå har vi koset oss med Dyrepasserne på TV2, så var det rett i seng på lillemor. Og hu sovna på kort tid i kveld :) Sliten, stakkars var oppe sammen med meg i dag tidlig kl 06.00. Hvorfor ikke sove lenger når man kan? :p *hu skjønner den om noen år*
 
Så nå skal hu mor kose seg med en yougurt (Gresk yougurt pekannøtter og honnning), ikke smakt den enda så fant ut det var på tide :) Så da får vi se om eg liker den eller ei! Og så skal eg se Grottenveien 1 på TV2 Sumo som min snille bror lar meg låne av han :)
 
Ha en fin kveld videre.
 
 

2 kommentarer:

  1. God påske!! :) Kommenter gjerne tilbake<3 -www.pearlshine.blogg.no

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)