Sider

onsdag 13. mars 2013

Pakke i posten..

I foregårs kom det jo en hentelapp på en pakke som måtte hentes på posten!
I går gikk jeg og hentet den...
Og hva var det???
 



 
Skulle få teste ut denne nye frokost blandingen fra Lik`n Share.
Og nå skal eg være HELT ÆRLIG!
Sto og såg på denne pakken her om dagen og syns den såg god ut så vurderte og kjøpe den, men droppa det!
*hadde og glemt den skulle komme i posten*
Og takk gud for at eg ikkje kjøpte den, for dette er noe av det verste eg har smakt.. Den var apsolutt ikke god.. Vet ikke helt ka eg skal si det smakte, men det smakte ikke noe godt ihvertfall.
Så det i tallerken ble fort kastet.
Ikke tålte jeg det heller, ble kvalm og dårlig utav den (tåler ikke alt med tanke på operasjonen min i fjor).
 
Jentungen skal få smake den og se om hun synes den er god. Evt gubbem (som ikke spiser slikt vel og merke), eller en stedatter som kanskje liker den. Om den ikke faller i smak på noen av de går den rett i søpla. Det er stygt og si slikt, for liker ikke og kaste mat (tenk kor mangen så sulter). Men eg gjør det om ikke andre liker den!
 
Er ihvertfall glad jeg ikke "kasta bort" disse 40 kronene for denne frokostblandingen her!
 
Takk for at jeg fikk prøve den ihvertfall, selv om den ikke falt helt i smak desverre..
 
Har du smakt denne?
Hva syns du om den evt?
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Denne fikk vi også i posten...og enig med du. Smakte egentlig absolutt ingeting...nei,var ikke en god smaksopplevelse ;)
    Ungene her likte den heller ikke.

    Ha en god helg.

    SvarSlett
  2. Det er godt og høre vi er flere som ikke helt har likt den. De fleste jeg har sett som har testa den har likt den, så lurte litt på om det bare var meg som var "rar".

    Ha en god helg du og :)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)