Sider

torsdag 14. mars 2013

MARIUS VOGN TEPPE..

Omsider er mitt etterlengta vognteppe kommmet i hus. Og det takket være vår alles (ihvertfall på jobb) nydelige lille Marit nattevakt :)
Hva skulle jeg ha gjort uten deg?
Jeg kunne KANSKJE fått det til selv, men da hadde nok lille gutt, ikke vært noe lille gutt når han hadde kunne brukt det :p Han hadde vært konfirmert og kanskje gift for alt i verden.. Hehe.. Jeg har med andre ord ikke arvet min bestemor sine handarbeid kunskaper....
 


 
Nydelig mønster.

 
Stoff bakpå teppet..


 
Jeg rett og slett ELSKER dette teppe her. Noe så nydeligt!
Gleder meg til og ta det i bruk når lille bror kommer til verden (som ikke er så alt for lenge
  til, tiden går kjempe fort).
Amanda sa i går når hun fikk se det: "Mamma, kan jeg få sove med dette???"
Det fikk hun ikke lov til. Det er lagt ned i posen med babyklær og ting i så lenge. Så det ligger der og venter på og bli tatt i bruk!
 
Tusen <3 takk Marit for at du strikke dette nydelige teppe for meg :)
Setter utrolig stor pris på det. Du er best <3
*og det har eg sagt 1000 ganger før og kommer til og si det 1000 ganger til*
 
Hva synes du om dette nydelige Marius vogn teppe til lillebror i magen?
Har du hatt vogn teppe til ditt barn? Evt. hvilket?
 
 

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Må trå til å strikke et slikt til tantegullet mitt som kommer i september tenker jeg. Selv hadde vi et helt enkelt strikket teppe i lilla som jentungen fikk av ei gammeltante fra nord :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er kjempe nydeligt :)
    Det er så koseligt og få strikke ting til barna <3
    Jeg blir kjempe glad for det.. Helt herligt!!

    Te Amanda hadde vi et teppe så mamma strikka (lappeteppe) og et vogn teppe som er brodert av min bestemor.. Men det er AMANDA sitt :)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)