Sider

fredag 1. mars 2013

Jippi..... Endelig.....

ENDELIG!!
 
Har fått flere kommentarer i dag om at babymagen begynner og komme frem.. 22 + 1 uke på vei!!!
JAMMEN meg på tide!
Har ventet lenge på det, så det er på tide for og si det slik.
Jeg merker ikke noe av det selv enda, men det gjør jeg vel etter hvert.
Greit magen er begynt og bli hard og slik, men merker igrunnen ikke så mye mer enn det enda selv..
Føler meg ikke gravid egentlig..  Sånn egentlig...
 
 
Men har nok  noe med den operasjonen jeg hadde for under 1 år siden, og nå har eg laus hud og slapp i huden. Da sier det seg egentlig selv at lillebror gjemmer seg litt der inne under huden :p
Men nå sier jo folk at de ser det mer og mer..
Så da kan hu mor glede seg over en voksende mage!
 
Lillebror ligger og spille fotball til tider, og det er jo så godt når han gjør det... kjenne at det er liv der inne, det er jo helt skjønt!
Ingenting er bedre enn det!
 
Har KUN gått opp 700 gram siden jeg ble gravid. Gikk ned 3 kilo, så har jeg gått opp igjen 3 kilo og 700 gram. Så alt i alt lagt på meg 700 gram.. Så skal ikke klage på det, når jeg gikk med Amanda la jeg på meg 30 KILO.... Så nå skal eg prise meg lykkelig for ikke å ha gått opp mer... :) *men det er jo pga operasjonen det og tenker eg*
 
Hvor mye la du på deg når du gikk gravid?
Når fikk du mage?
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)