Sider

søndag 3. mars 2013

I LOVE IT.....!

 
Gud, verdens beste middag i dag!
 
Kom ikke hjem før nærmere 17.00 så vi fant ut vi skulle kjøpe noe mat i dag! Og jeg har fyst på sushi i flere dager nå så da ble det til at vi kjøpte det i dag! Nam nam....
Så nå ble det endelig det på meg. Da ble magetrollet fornøyd og, ihvertfall hu mor :)
Maten smakte himmelsk, akkurat så jeg rekna med.. Bedre mat finnes ikke. Jeg vet det er mangen som ikke er enige med meg. MEN hva gjør nå det? Alle kan ikke like det samme.
 
Amanda spiste 2 biter så ville ikke hun ha mer, hun ville heller ha rundstykke med sjokoladepålegg. Ok, greit!Liker man det ikke, så får man noe anna!!
Viste jo det at hun ikke er sånn kjempe glad i det, men hun ville da ha hun og, men ikke når det var kommt i hus falt det helt i smak..
 
Jeg er stapp mett enda! Spiste en bit og 2 for mye kjenner eg.. Men klarte rett og slett ikke å styre meg helt, så godt er det!
 
Hatt dag vakt i dag, så er temmelig sliten no. Så godt det er kveld her i huset snart. Lille mor har lagt seg, men blir spennende å se hvor lang tid hun bruker på og roe seg ned!! Det er like spennende hver kveld det der!!!
Tull og tøys er kjempe gøy, men er ikke helt enig med det!!
 
Skal ha 2 dager fri nå, og kjenner det skal gjøre godt for kropp og sjel! I morgen er det barnehagen så da skal hu mor slappe av og kose seg. Skal på kafe også i morgo. Hente noe post må jeg også, samt hente noe anna i leiligheten!! Og sist men ikke minst vanne blomstene, 1 uke siden sist de fikk vann så tror eg snart kan kaste de og heller kjøpe nye!!
 
Fikk 2 flotte bodyèr på jobben i dag av ei jeg jobber med! Alltid kjekt og få barne klær, i love it!
Skal vise bilde i neste innlegg. Kan ikke ta bilde nå siden jeg holder på å legge lille mor, så da får det komme senere rett og slett!
 
 
Liker du Sushi??
Hva liker du best?
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)