Sider

fredag 29. mars 2013

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE SAMMEN.

 
Vil herved få ønske dere alle sammen en riktig god påske!
 
Har fri i hele 3 dager no (2 igjen), i går var vi ute i mangen timer og kosa oss. Var i byen og kosa oss med lek på Aker brygge, spiste mat på Mc`Donalds, vandret rundt i byen og kosa oss i sola. Kaldt var det, men det er vår i luften så det er ok :)
Dro hjem etter noen timer og tok livet med ro litt, før jeg, gubben  & Amanda gikk på butikken. Der klarte jo selvfølgelig jeg og drite meg ut.... Kom i kassa, så sier kassedama 350 kroner og noe. Så sier jeg, nei det betaler jeg ikke for dette lille her. Nei, eg hadde nå rett i det, det var for mye, 250 og noe. Nei, det betaler jeg heller ikke. Nei, det var greit det, det var for mye det også. Så altså feil det og. Så sier hu 170 og noe. Nei, det betaler jeg heller ikke sier jeg. Dette her koster ikke 170 kroner, ehhh jo stemmer det sier hu. Og jeg, står på mitt. Det her koster ikke 170 kroner. Så sier hu. Dattra di har tatt med seg bladet hu kjøpte (åååå faen, det hadde eg helt glemt at eg hadde tatt med, hu hadde tatt det med på utsiden av butikken). Å beklager sier jeg (hu dritt sur). Kjøpte noe smågodt og, 45 kroner sto det på kvitteringen. Nei, det betaler jeg heller ikke for dette lille her. Var jo nesten bare bunnen på posen så, så å si ingenting for nesten 50 kroner. Fikk levert det inn igjen og pengene tilbake. Nei, pokker heller. Det betaler jeg ikke! Sprang fort ut av butikken kan du si etterpå. For da var jeg flau! For og si det sånn, skal ikke på den butikken på LENGE! Men, der går jeg aldri heller så sant eg ikke må. Og MÅ eg så er det kun når det er stengt i de andre butikkene (som nå når det er påske), og søndagene.
 
 
Gubben for ut en tur og kom hjem med noe godt te meg.... Bare se bilde under her....
I LOVE IT!
 

 
Tusen takk, detta gjorde dagen min :) Det smakte himmelsk.
 
Når jentungen var i seng var det tid for Amazing Race på nett - tv. Jeg klarte jo og sovne 15 min før det var slutt.. Så måtte spole tilbake og få med meg siste resten.
Før det var natta på meg...
 
...
 
I dag skinner sola, så skal ut og nyte sola noen timer, før det er hjem og gjøre litt hus arbeid, får middags besøk i morgo av svogeren min, og jentene`s onkel. I morra blir det DEILIG middag.... Kan du gjette ka det er for noe? *skal fortelle i morgo med et bilde hva det er for noe*
 
 
I morgo kommer vel påskeharen også :) Hmmmm, eg gleder meg til litt goodis...
 
 
Ha en strålende dag alle sammen. Og kos dere i påske dagene så godt dere kan.
 
Har dere noen spennende planer for påsken?
Har du fått påske egg?
Hva skal du spise i påsken?
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)