Sider

tirsdag 5. mars 2013

Forje ukes innkjøp!!!

Har rett og slett glemt og legge ut dette, bedre sent enn aldri er det vel noe som heter!
 
Ble litt småhandling i uken som var så ble litt småting i hus, ikke så mye men litt..
 
 
Amanda ville jo apsolutt ha disse hanskene fra H&M 29.50 kroner.
MEN hu skal KUN ha på 1 hanske og IKKE 2... *hu er litt snål der, men gud kor nydelig*

 
I en av babypakkene jeg hentet forje uke (fra apoteket), fikk jeg hente meg en body fra Lindex. Og Amanda valgte ut denne body`en 89.90 kroner mener jeg den egentlig kostet.

 
Jordmoren mente jeg burde begynne og ta tran.. Så måtte jo bare kjøpe det da, rundt 60 kr for denne flaska.
Men gud det smaker jo IKKE noe godt.. Men får vel ta det da siden jordmoren mente det.

 
2 kjoler fra H&M 49.50 kroner for 1 kjole. Lillemor valgte de ut selv. Hun ELSKER kjoler! Så hun sa ikke nei takk når hun fikk tilbud om og kjøpe seg 2 stk.
 
Hva syns du?
 

2 kommentarer:

  1. Tran er ikkje godt nei. Du kan prøva å ha eit glas med juice klar til å drikka med ein gong du har tatt tranen.

    -Linda-

    SvarSlett
  2. Har ALLTID klar noe og drikke på så fort tranen er tatt! For fysj for en smak. Spes på denne flaska. De andre er ikke sååå ille tror eg..
    Men takk for at du minte meg på det nå, for har glemt tran i dag :p

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)