Sider

torsdag 28. mars 2013

4 pakker i posten!!!

 
Litt treg her gitt, den siste uken er det kommet hele 4 pakker i posten....
Så jeg tenkte og dele med dere nå hva spennende som er kommet :)
 
Pakke nr 1
 
Kom pakke fra smokkesnora mi (på facebook), jeg vant en smokkesnor, så kjøpte eg disse nydelige bootsene til lillebror til 40 kr trur eg det var.
 


 
Siden navnet til lillebror forblir hemmelig en stund til har eg tatt over navnet, men ville vise dere smokkesnora jeg fikk. Den var så fin :)

 
Pakke nr 2
 
Pakke fra BAM :) Gratis pakke til deg som venter baby. Om du vil bestille du også går du inn her og bestiller :)
Her er hva som var i pakken jeg fikk.
 





 
Pakke nr 3
 
Blitt sponset av www.saklart.no, så pakken kom i posten med 2 smokkeholdere oppi. Jeg skal få den ene så er jeg så heldig og få dele ut en til en av mine lesere. Så om DU har lyst på en eller kjenner noen som har behov for en slik. SÅ GÅR DU INN HER OG MELDER DEG PÅ KONKURRANSEN EG HAR GÅENDE!
 




 
Pakke nr 4
 
Her for en stund tilbake meldte eg meg på noe greier på facebook der de skulle dele ut shampoo og balsam til 900 stk. Meldte meg på, men hadde ikke så veldig stor tro på at det kom til og komme. Men her om dagen dumpa det ned i postkassen :)
Og har testa den ut allerede, den dufter helt himmelsk! Kan trygt si at denne kommer jeg til og kjøpe når denne er tom :)
 

 
 
 
 


 
 
 
 

3 kommentarer:

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)