Sider

fredag 15. februar 2013

Jeg vant, jeg vant... MEN hva vant jeg???

På fredagène på jobb har vi ALLTID fredagslunsj.
Der alle samles og spiser lunsj sammen ,da er det en av gruppene så har ansvar for og handle inn mat og lage maten.
Så spleiser vi på maten etterpå...
KJEMPE koseligt. Det er ordentlig fredags følelse på jobb da gitt, latteren sitter en smule løst :)
MEN samme det..
Vi har da vinlotteri også da, og gjett kem som denne fredagen stakk av med vinen?
Jo, det var selvfølgelig meg som ikke får smake på det engang på mangen mndèr. Men eg får ha noe å lagre på eg da :) Om eg ikke finner det for godt og gir den vekk :)
 

 
Har du smakt denne?
Syns du den er god?
Hvilken vin syns du er god?
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)