Sider

torsdag 21. februar 2013

Første jordmor kontoll i dag.

Har i dag vært på jordmor kontroll, og hu var kjempe koselig. Anne Marte hette hun. Og gleder meg allerede til og komme tilbake til henne, en koselig dame som var koselig og snakke med :)
 
Fikk omvisning på fødeavdelingen, snakka om løst og fast, hørte hjertelyden, målte livmora, avtalte ny tid. Fikk med litt brosjyrer av diverse!
 
Gud gleder meg til og føde nå, flott fødestue med dobbeltseng & badekar. Er enda noen måneder igjen før den tid, så lille gutt skal nok få lov og være i magen og vokse og bli stor og sterk før han kommer ut.
 
Jordmora sa også at de brukte ikke badekaret før på slutten av fødselen pga vannet kan stoppe opp fødselen litt faktisk. Noe jeg ikke viste fra før av.
Godt og lære noe nytt! Man lærer så lenge man lever for og si det slik!
 
Snakka en del om amming siden jeg slet litt med det sist og jentungen ble flaskebarn! Denne gangen ønsker jeg og få det til, så får krysse fingrer og tær for at det går bra denne gangen her!!!
 
Og jeg sier det bare her og nå........ (så er det sagt)....
 
DEN FØRSTE TIDEN ETTER GUTTUNGEN ER KOMMET TIL VERDEN ER DET KUN FAMILIE SÅ FÅR LOV OG KOMME PÅ BESØK!!!!
AV DEN ENKLE GRUNN AT VI ØNSKER OG BLI KJENDT MED GUTTEN VÅR OG KOMME INN I DET OG VÆRE EN FAMILIE PÅ 5. OG FÅ TIL AMMING & DIVERSE ANDRE TING SOM HØRER MED NÅR DET KOMMER EN NY BABY TIL VERDEN!!
VI TAR SELV KONTAKT NÅR VI FØLER OSS KLAR TIL OG TA IMOT BESØK.....!
HÅPER JEG SLIPPER OG GJENTA MEG PÅ DET, OG AT ALLE RESPEKTERER DET :)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)