Sider

søndag 24. februar 2013

Arbeidshelga er over, & det er snart helga og!

Denne helgen har gått kjempe fort! Det var jo nettopp fredag og nå er det søndagskveld.
Ukene går så alt for fort, men det gjør meg i grunnen ingenting.... Jo fortere ukene går, jo fortere komme våren & sommeren... Og sist men ikke minst lille gutt <3 <3
 
Fredagskvelden var det jobb... Hjem og slappe av litt før det var natta!
Lørdagen var vi oppe tidlig, som vanlig.. Var en liten tur i byen og kosa oss, en liten tur hjem og slappa av litt før det var jobb igjen!! En må jo nyte sola når den er her!!!
I går var den her hele dagen & den har vært her i dag også.. Kjempe deiligt!
Etter jobb i dag dro jeg og møtte gubben og unga, dro en liten tur til byen og suset litt rundt!! Måtte jo nyte sola litt eg og selv om jeg har vært og jobbet!!
 
 
Så ble det pizza til middag i dag faktisk, kjempe deiligt... Nam nam!
 
Snøen smelter rundt om kring nå, og det er varmt og godt! Men det er for godt til og være sant, den hersens snøen kommer nok tilbake en gang og 2 og 3 før våren er her på ordentlig!! Men den kommer, sakte men sikkert. Og det gleder eg meg stort til...
Hvem gjør ikke det???

 
Nå er det og få lille mor i seng så er det Tore på sporet, siste episode i dag :( *liker ikke det, vil se mer av det.. .Gråter en skvett hver søndag stort sett*
 
 
 
Så får en se hva som kommer på søndagene her etter... Blir spennende å se!!
 
Kjenner jeg er litt trøtt nå, så eg gleder meg til og komme meg i seng no!! *zzzzz*
Er ikke greit når lille mor holder det gående fra 04.00 - nesten hal 6 og hu mor sovner rett før den hersens ringeklokka ringer!!! DA er det lov og være trøtt da.....
Så det og komme seg i seng etterpå blir nok himmelsk!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)