Sider

tirsdag 29. januar 2013

Ultralyd dagen er her :)

I dag har vi vært på ultralyd og fått sett vår lille skatt <3
Kjempe godt og se den lille og se at den lille har det bra.
Alt var fint med h*n, ble satt frem 3 dager, så er nå 17 + 5, istedenfor 17 + 2.
Fikk termin den 6. Juli, så det er ikke så himla lenge til i grunnen, det går fort fremover.
 
Vil enda ikke si hvilket kjønn det er, men vi vet det og noen andre :) Men skal holde munn en stund til, til dere andre :) Hehe...
 
Fikk med 3 bilder av lille gull, slapp og betale for de (50 kr), pga fikk så dårlige bilder, var vanskelig og ta bilder av h*n, ville ikke helt samarbeide der, men men... Fikk nå sett lenge på h*n :)
Tok mål alle steder man skulle og alt var bare bra..
 
Måtte jo sende mamma melding med engang eg hadde vært der, og fortelle at alt var bra og hvilket kjønn det er :o)
Måtte ringe pappa også :)
 
 
Nå sitter jeg og koser meg med tv2 sumo og ser på Beretninger om begynnelser (baby program - fødsel-)
Så skal kose meg litt til med det før eg skal på jobb i kveld!
 
Ha en fin dag :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)