Sider

fredag 25. januar 2013

Ryggen har tatt livet av meg de siste dagene!

Må først og fremst få seia at eg har vært sinnsjukt dårlig på blogginga mi den siste tiden.
Har ikke helt orket og giddet for og ve helt ærlig, men skal se om eg ikke kan skjerpe meg litt på den :)
 
Er nå 16 + 5 uker på vei, og på tirsdag skal vi ENDELIG få se lille babyen vår som ligger i magen :) Kan tro eg gleder meg.. Den siste uken har gått sinnsykt tregt, men det er nok og fordi jeg går å teller dagene no før den store dagen som kommer på tirsdag.. 4 små dager igjen, jobb hele helga så da går helga forhåpentligvis fort..
 
Baby i magen i uke 16 :)

-bilder lånt fra google-
 
 
Ikke nok med det men eg har vært dårlig og det samme har lille mor..
Eg fikk akutt vondt i ryggen på mandag da eg og lille mor skulle springe til trikken for og komme oss i barnehagen, og det ble ikke bedre nei! Prøvde og finne meg parasett i skapet, klarte det etter mye om og men, men gud kor vondt det var. Eg sto på gulvet og GREIN! Så vondt var det. Kunne ikke bevege meg engang uten at smerten tok meg. Helt jævligt, skulle heller tatt 10 barne fødsler på rappen enn det der ja! La meg i senga litt senere på ettermiddagen og skulle bare snu meg litt, fikk så inni h****** vondt, lå i senga og grein og skreik på mamma om en anna :p
Tirsdagen kom og eg hadde ikke sove så veldig mye den natta for og si det sånn, vondt som f***, sto opp etter en stund, spiste litt frukost og satt og venta på at legekontoret skulle åpne telefonen som ikke var før 08.15, føltes ut som en evighet og vente. Sto jo selvfølgelig i kø når det først hadde åpnet, fikk så snakke med en koselig dame. Spurte om legen min hadde en ledig time denne dagen. Desverre, han er ikke på jobb i dag. FLOTT! Men hu kunne nå sjekke om noen av de andre hadde tid til meg. Jo, hadde en ledig time til meg, MEN da måtte eg forte meg for den var 20 minutter etterpå.. Jaja tenkte eg tar meg toppen 5 min og gå opp så la gå. Morgenstellet får heller vente. Ryggen verka som f*** så det var viktigere for og si det sånn!
Kom inn til den lille dama Mette, hadde så vondt at eg satt og tuta inne på legekontoret og hu kjendte på ryggen og den var stiv. Så hu sendte meg til kiropraktoren rett over gangen. Og skrev Ø -hjelp *øyeblikkelig hjelp*...
Selvfølgelig var han ikke kommet enda når eg omsider kom meg dit, men venta nå ikke så alt for lenge før han var der. Han sjekket når han hadde ledig time, og jo da hadde tydligvis gullhår i ræva, fikk time når klokka var 10.15, bare 1 time etterpå. TAKK GUD!
Gikk å vasa litt på senteret og kjøpte meg en kopp kaffe (for alt var stengt, og hadde litt for vondt til og springe rundt). Satt meg nå ned i en sofa og spilte litt på tlf for og få tiden til og gå. Endelig var det min tur, og gud det kjendtes GODT når han knakk baki der! Men herremann te mørbanka en var senere på kvelden. Men hva gjør man ikke for og komme seg??
Hadde ny time Onsdagen, og var og knakk da og. Torsdagen var eg fin, mørbanka, men fin.. Tusen takk for hjelpa Ronny, ka skulle eg gjort uten deg?? Hatt vondt enda??
Kan IKKE sammenlignes i det hele tatt! Det er det jævligeste eg noen gang har vært med på. Det var søren meg verre enn og føde og tror eg.. Unner IKKE min verste fiende det engang.
Lillemor er sørpa forkjøla, men det går nok over snart. Litt bedre nå heldigvis!
 
Sitter nå og venter på middag, i dag skal eg ha lamme ribbe, fått helt dilla på det... Nam nam... *gleder meg til det er ferdig no*
 
Nå gir eg meg for denne gang, ønsker dere alle en strålende fredagskveld :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)