Sider

søndag 27. januar 2013

Mer uke 17 :)

-Termin:  Begynnelsen på Juli.

-Uker på vei: 17 uker

-Igjen til termin: 23 uker + 2 dager

-Kjønn: Vet ikke enda.

-Navn: Guttenavn vet eg nå (men må vel diskuteres litt evt), jentenavn er uvist.

-Neste kontroll: Ultralyd 29. Januar, kan nesten ikke vente. Heldigvis kun 2 dager igjen no.


-Aktivitet innenfra: Kjenner ikke så mye enda, så ventet spent.

-Babyens leie: En svømmer foreløbig.

-Utålmodig: Ikke enda, men utålmodig til ultralyden på tirsdag det er eg. Kan nesten ikke vente.

-Innkjøp til babyen: En leke som jeg skal hente i morgen :)

-Utstyr som mangler: Vogn, klær om det skal være en gutt, stellebord, har jo litt fra Amanda var lita da :)

-Matkikk: Ingenting enda, men blitt glad i appelsin juice.

-Tanker om fødselen: Den kvir eg meg til, vet hvor vondt det gjør, men skal bli godt og bli ferdig med den :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)