Sider

torsdag 1. november 2012

1 dag på treninga....

Og det var helt skjønt for kropp og sjel.
 
Først 15 min på tredjemølle (den bakerste på bildet)
 
 
Så skimaskin -heter ikke det, men det er nett så å gå på ski-
(den fremste på bilde)
 
Før det var litt sykkel, pumpa litt jern (litt svak enda, så gav meg fort med det).
 
Før vi avslutta med 15 min på tredjemølle eller hva det heter!
 
DEILIG økt!
 
Jeg & Siren trente som bare det, første gang for oss begge på det senteret der!!
Traff på en som heter Petter og som har tatt samme operasjon som oss, litt kjekt og treffe på folk som har vært igjennom det samme, og vet ka det går i!
De som ikke har vært igjennom det samme, forstår ikke hva en snakker om. Ja, de kan tro de vet men de har ikke peiling!
 
I morra er det påann igjen, skal møte Siren når hun er ferdig på jobb. Så er det en times tid på trening igjen!
 
Tror nok eg kommer til og være meget stiv i kroppen i morra, da jeg glemte og tøye ut i dag..... *kjempe bra ikke sant*
 
Trener du?
Hva trener du evt?
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)