Sider

tirsdag 23. oktober 2012

IKKE lenger i 3 siffer klubben!

Gikk på vekta når eg sto opp i dag, og gud eg blei såååå glad når eg såg ka som sto der.
99,7 KG!
DEILIGT.... Endelig kan eg si at jeg er 2 siffra igjen, etter MANGEN år borte fra den. Er eg endelig tilbake, og der er eg kommet for og bli!
 
 
 
Er og begynt og gå en del me turer også, skulle egentlig på trening i dag, men fikk tilbud om jobb, og kunne jo ikke si nei takk til og jobbe litt ekstra!! Det er snart jul og jeg trenger de penga da ja!
 
Men uansett så er eg fornøyd med dagen så langt. Når jeg gikk på vekta isted ville eg nesten skrike, men gjorde dog ikke det... :p MEN lysta var der!
 
Tenker meg ut en tur og gå en lang tur før eg skal på jobb!
Men kor eg skal gå i dag, vet eg sannelig ikke. Får ta det som det kommer..
Mulig langs Akerselva.
 
..
 
Nå er det litt avslapping før eg skal ut :)
 
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)