Sider

tirsdag 30. oktober 2012

Hudlegen i dag....

Har i dag vært hos hudlegen, med et arr eg har på ryggen etter jeg fjerna en føflekk i fjor sommer.
Arret er stygt og klør noe sinnsykt.
Hudlegen gav meg kortison sprøye i ryggen i håp om at kløen skal forsvinne.
Så da får en krysse fingrene for det.
Arret er blitt stygt pga jeg bøyer og strekker meg i jobben hele veien, og da har såret åpnet seg litt når det var på vei til og gro så har det grodd slik. Og dermed har det blitt stygt.
Hudlegen sa eg kunne få ordnet på arret, men da kunne eg ikke bøye meg slik osv. Og det tar eg ikke sjangsen på, for i den jobben eg har er en jo meget aktiv hele tiden, så da er sjangsen stor for at det evt nye arret kan bli større og styggere igjen. Og det ønsker eg ikke. Så da får det bare være så det er.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)