Sider

tirsdag 16. oktober 2012

Dagens kjøp, og gjett ka det er.....!

Satt i lunsjen på jobben i dag og skulle titte på kamera mitt... Og det gikk på, men det gikk jo søren ikke ann og ta bilde med det!
Skulle ta bilde av en kollega (Njål), som hadde tatt hårruller i håret :)
Men det fikk eg dog ikke gjort! Faen.
 
Så etter jobb dro jeg på expert og spurte om de kunne titte på kamera mitt, og jo da linsa var ødelagt :/ FAEN....!
Må jo ha kamera, for eg knipser jo ofte bilder!
 
Dro så på Resturang Egon sammen med Kristine, og spiste middag der *barnemeny*.
Satt der og skravla 1 1/2 time ca, før me fant ut det begynte og bli litt kaldt selv om vi satt under varmelamper og tepper.
 
Gikk så ned igjen på Expertèn og kjøpte et nytt kamera. Kamera MÅ eg jo ha!
799 kr. Var det siste de hadde så fikk med meg utstillingsmodellen, fikk med et minnekort til 179 kroner pga det var utstillingsmodellen!
 
Kjøpte meg et Sony Cyber-Shot DSC-W510
Så nå skal eg knipse bilder igjen, det ligger nå på lading. Så skal eg teste det ut etterpå :)
 






Modell:

DSC-W510

W510 Digitalt kompaktkamera

Lett og kompakt Cyber-shot™-kamera med enkel betjening

12,1 megapiksler, 4x optisk zoom / 26 mm vidvinkel, 6,7 cm LCD-skjerm, Sweep Panorama og iAUTO
  • Objektiv med 4x optisk zoom og 26 mm vidvinkel
  • Ta ekstra brede bilder med Sweep Panorama
  • Enkel betjening, selv for nybegynnere
....
 
Hva syns du??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)