Sider

torsdag 18. oktober 2012

Bilde dryss fra dagen... Koselig dag!

Vært en mega koselig dag i dag.
Møtte Siren i byen ca kl 10.15, hu skulle fikse noe ting før vi gikk på tur.
Tok bussen til Nydalen og gikk innom Rimi en tur og kjøpte lunsj, deilig salat!
Før vi spankulerte nedover Akerselva!
Koselig dag.
Vi avslutta dagen med kaffe og lunsjen ved Oslo S :)
Begynte så vidt og regne når vi satt og spiste.
Resten av ettermiddagen har eg tilbrakt på jobben, koseligt!
 



 
Eg gir meg for i kveld, er stup trøtt og skal opp kl 05.30, så sier herved natta. Har masse mer bilder eg tenkte eg skulle legge ut i dette inlegget før eg la meg, men det går så tregt at eg gir meg her!
 
Ha en god natt alle sammen
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)