Sider

tirsdag 9. oktober 2012

56 % av overvekta er BORTE!!!!!

I dag har eg vært på sjukehuset, traff på Rita der som jeg gikk på kurs med i forkant av operasjonen. Kjempe koseligt og se henne igjen. Er for lenge siden sist og det var så kjekt å se den store forandringen på henne også! GODT jobba Rita!
 
Forsov meg jo selvfølgelig i dag, klarte og kare meg opp fra senga 14 min FØR t-banen skulle gå, men eg rakk nå å få gjort det meste, men selvfølgelig ikke alt, tenkte og dusje og sminke meg, men det fikk eg jo ikke tid til det sier seg vel selv?? Men det var ikke verdens undergang!!
 
Først var det jo og gå å få tatt de hersens blodprøvene, 8 GLASS tok de ut av meg! Greit, glassa var ikke så store men det var 8 glass lissom!
 
Vente, vente, vente på og komme inn til ernæringspysologen, kjeeempe kjekt kan du si.. Men tiden gikk nå forholdsvis fort...
Kom så inn, og snakka med Lene som hun heter. Spurte om hva en spiser i løpe av en dag og hvor mye man er i aktivitet... Før man skulle på vekta!! *grøss og gru*
Har gått ned 25 kilo siden operasjonsdato og 38 kilo siden midten av Mars! Er meget fornøyd.
Og har gått ned 56 % av overvekta, 56 %....! Jeg er fornøyd med det altså, men gleder meg fremdeles til og gå ned en del til...
 
Det er så deiligt og kunne gå på "vanlige" butikker og se på klær og prøve klæra og de faktisk passer. Det er litt uvirkeligt enda, mang en gang en tar med seg klær inn i prøverommet i store størrelser som er for store, for hode vil jo ikke helt være med på at man faktisk er blitt tynnere!! Men gud det er skjønt altså... Hvem vil ikke kunne gå i butikken og plukke akkurat det man vil? Uten og tenke "nei, denne var kjempe fin men desverre alt for liten"!!!
Var og prøvde en kjole i størrelse M på H&M på lørdag, men den var desverre nett litt for liten. Hadde de hatt i størrelse L hadde den passet perfekt, men desverre var de utsolgt for det. Kanskje en skal ta seg en tur på en annan H&M og se om de har der! For den kjolen var kjempe fin og den vil eg ha..
 
......
 
Etter Aker sykehus tok jeg bussen til Stovner og gikk på tur med Siren! Kjempe deiligt og gå tur og få bevege kroppen! Gikk 8 km i dag, og det var sinnsykt godt. Gikk mer etterpå, men kor langt vet eg sannelig ikke. Men uansett så var det kjempe deiligt og nå er eg meget fornøyd med turene i dag. Kroppen er trøtt i dag, så håper og sovne tidlig i dag.. Skal trossalt opp kl 05.30 i morgo... Alt for tidlig spør du meg, men man må jo jobbe litt også!!
 
Nå er det tid for hotell cæsar og sikkert anna gøy på tv også i kveld..
 
Ha en fin kveld alle sammen!!
 
 


4 kommentarer:

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)