Sider

tirsdag 25. september 2012

5 mnd siden operasjon og ned en del kilo ;) *bilder før og etter*

For 5 mnd`er siden var jeg innlagt på Aker Sykehus! Disse 5 mndène har gått sinnsykt fort, syns jeg nettopp ble innlagt for forberedelsene før man skulle inn på operasjonsstua! Men det er søren meg 5 mndèr siden nå!
Tiden går skremmende fort....
 
Er meget fornøyd med at eg har klart og gå ned så pass så jeg har gjort på denne tiden! 35,9 KILO har eg klart og kvitte meg med, og kan ikke si jeg er noe anna enn fornøyd med det!
 
Før bilde:
 
 
 Etter tatt for 2 uker siden:


Før bilde:                                                                    
Etter bilde. 2-3 mnd siden
 
*no ble det litt rot med bildene, ikke rett under hverandre, men får ikke fiksa på det*
 
Forsettelsen gleder jeg meg til! Så følg med så kommer det nok oppdateringer etter hvert. Skal på sykehuset om 2 uker ca, så da må eg jo fortelle hvor mangen prosent av overvekten osv som er borte ;)
 
Hva syns dere om forandringen??
 

8 kommentarer:

  1. Anonym sa...DU E FLINK!! :) Og det viser såååå godt! Dessuten e det jo veldig godt for både kropp og sjel med sunn mat, kombinert med litt mosjon :)

    Stå på Hege :)

    Klem fra Linn!

    SvarSlett
  2. Det er sykt deiligt :o) Ser det godt selv nå på BILDENE, ikke så mye i speilet (det er vel psykisk).
    Klem tilbake til den gode søte Linn ;)

    SvarSlett
  3. Skal si det er forskjell! Gratulerer så mye, du ser fantastisk ut! :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for nydelige ord ;)
    Varmer et slankende hjerte, hehe :)

    SvarSlett
  5. Så fin du var,men så flott du har blitt :) Utrolig hvor fort kroppen faktisk kan miste noen kg,hehe.Har også blitt operert,men valgte Sleeve operasjonen. Er 4 måneder siden nå,og er super fornøyd.
    Har du opplevd noen plager etter din GBP???

    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  6. Tusen takk :)
    Helt sykt hvor for kroppen kan miste noen kg ja, men guuud kor deiligt :)
    Sleeve har eg ikke hørt så mye om egentlig, litt selvfølgelig men ikke mye.
    Jo, har vært plaget med en del kvalme, søvndumping. Det er de verste plagene mine. Så har vel egentlig vært en av de heldige så har sluppe unna det verste.
    Har du hatt noen plager eter operasjonen?

    SvarSlett
  7. Hei igjen :)
    Nei,har ikke hatt en eneste plage etterpå...så har vært veldig heldig jeg også. Og nå viser vekten snart MINUS 40 kg,fantastisk deilig :)
    Ønsker deg masse lykke til vidre :)

    Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Sååå deiligt :)
      Det er så godt når man ser det slik på vekta.
      Har stoppa opp og gått opp 4 kilo nå, men nå er jo jeg gravid i tilegg så det er jo pga det.
      Så det raser forhåpentligvis fort av igjen etterpå :)

      Tusen takk for det, og takk i lige måde :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)